Monday, February 08, 2010

How 'Bout Dem Saints

Its good to boring and simple. Please note there will be no pictures of the fabulous finds I made at the Urban Market yesterday. Because I didn't go. Nope - didn't leave the house at 8:45 am to see what I could find... First time ever to miss one. I know, but I'm not bummed. I was sick Saturday. Now that did kind of bum me out a bit because the sun was shining and my boss claims it was the prettiest day of the entire year. (why do men say mean things like that?). Anyway, I laid in bed with a cold. No, not H1N1 or anything exotic, just a sucky cold. I couldn't drag myself out of the house and I missed a flea market in my own town.
Thought alot about my brother and my Dad last night after the Saints won. Good stuff. Wish they were still around - I know they were loving it. When my brother was in the hospital fighting the battle for his life, I asked the Saints for an autographed football and they sent one. Made my brother happy - he always believed in that team.
So the weekends gone and I have a few coins in my pocket. And I didn't run out of gas on the way to work or on the way home during the driving rainstorm that ensued this afternoon. That left my backyard damn near flooded. No kidding, I was shocked when I got home and worried a bit that more storms were really going to flood the dang house. With all this dreariness though, I'm pretty happy with my simple, boring life. Because if I was some kind of rockstar designing blogger, I would have had to gotten my happy ass out of the house and done all kinds of things I wouldn't have felt like doing. And while I was backing out of the driveway, something like this might have happened. It seems to happen alot to these Big Star Bloggers like Heather and Amy... Simple is good. I like simple. I think I'll go now and start selecting mini workshops for Inspired. Yep. That's just what I'm going to do. Sorry about no pictures of great stuff I bought this weekend. But we're boring like that.

2 comments:

Linda said...

LOL Boring is good sometimes. I have your cold, btw.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.